Saudaraku... My Kins...

Semangkuk Sup Setitis Kasih... A Bowl of Soup A Drop of Love...
Dah dua hari si botak tak kemaskini laman ini. Si botak kelelahan sebenarnya kerana siang hari kini si botak menjadi pengasuh.


Semalam merupakan hari yang sangat berbahagia. Kak Lily dan kekanda cahaya jiwanya, Abang Razak, datang bertandang ke teratak si botak dan membawa lauk pauk untuk makan tengahari. Ada sup tulang, ayam goreng, sambal belacan dan epal. Enak sungguh rasanya. (jangan cemburu ya... :P)


Kepada Kak Lily dan suami, kami di teratak ini berasa bertuah dapat merasa air tangan akak dan limpahan kasih abang.


Si botak bersyukur kerana persaudaraan kami diberkati. Semoga ukhuwah yang terbina ini akan terus dirahmati. Amin...


.....................................................


It has been two days since si botak last updated this site. Si botak was actually worn out after being a nanny.


Yesterday was a happy day. Kak Lily and her ray of light, Abang Razak, came to visit si botak with dishes for lunch. There were carcass soup, fried chicken, sambal belacan and apples. They were all so delicious. (please don't be jealous ya... :P)


Dearest Kak Lily and husband, we in this humble hut felt so blessed and lucky to be able to taste your cookings and abang's love.


Si botak was so grateful because our ties is blessed. May this relation will be graced all the way. Amen...
6 Responses
  1. cakapaje Says:

    Salam Ya Muha,

    Amin. Semoga persaudaraan itu kekal hingga ke akhir. Begitu juga di antara kita.


  2. Water Lily Says:

    Mana kamu pergi? Morita san mau kirimkan sesuatu untuk kamu.Nanti,kalau akak melawat kamu,akak bawakan ya.


  3. Nani Says:

    Mesti seronok kan gather ramai2. Hmmm... bilelah nak rasa gulai ayam muha lagi...

    Sorry ya Muha. Nani banyak kesana kemari tak sempat singgah teratak muha. Tunggu lah selepas balik dari sabah ni. InsyaAllah.


  4. arsaili Says:

    salam bro...apa kabar...wahhh seronok sungguh...rezeki tuh..


  5. ~~~ kay ~~~ Says:

    assalamualaikum;
    where have you been?? long time no 'see!'.....

    take very good care yer!


  6. moeKajang,
    huhuhu
    maaf ya
    sejak dua menjak ni
    aku sangat-sangat sibuk
    tak singgah-singgah teratak ko tu
    nanti aku lawat ya :)
    p/s: nak order apa-apa makanan tak? (beli kedai jela)


  • There was an error in this gadget

    Jangan menjerit tapi berbisiklah... Don't shout yet do whisper...


    ShoutMix chat widget

    Siapa tu?.. Who's there?..

    Yang Bertandang... Visitors...

    Website counter