Saudaraku... My Kins...

Terapi Ikan
Si botak baru tersedar dari lena. Menggelupur si botak di permulaan malam semalam. Namun si botak ingin berkongsi satu pengalaman yang tak kurang menariknya.

....
Si botak dibawa anak Pak Budin ke TESCO Kajang. Selepas makan, si botak dibawa ke satu tempat yang riuh suara orang. Rupanya si botak akan menjalani satu terapi yang unik.


....
Terapi ikan ini dimulakan oleh orang Turki katanya. Lantas menular ke negara Asia seperti China, Taiwan dan Jepun. Ikan -ikan ini akan memakan sel sel mati dan menyerap toksin dari tubuh katanya. Lihat saja gambar dibawah. Berpuluh ekor haiwan kecil ini sedang mengeluarkan toksin daripada badan si botak. Alhamdulillah.


....

....

Cubalah sendiri. Manalah tahu akan membawa faedah. Lagipula harganya sangat berpatutan, setengah jam hanya RM15. Tak salah berusahakan?

4 Responses
  1. cakapaje Says:

    Salam Muha,

    Ah, si hensem tu buat terapi ikan, kali pertama pasti geli geli juga kan? Saya tak pernah cuba tapi InsAllah, akan nanti. Minta si hensem tu tolong masukkan nombor telefon atau alamat tempat ikan tu, syukran :)


  2. mOEha Aziz Says:

    salam shah...

    malangnya tak dapat nak berkongsi apa rasanya, kaki saya dah laa hilang kemampuan untuk merasa...

    tapi, alamatnya tak boleh dikongsi namun sekarang mereka sedang beroperasi di TESCO Kajang sehingga 17 Jun depan....


  3. Pernah terbaca pasal rawatan ni. Tapi belum tergerak hati lagi hendak mengeletik kaki dengan ikan2 tersebut. Tapi harga dia memang agak murah :)


  4. mOEha Aziz Says:

    salam...

    cubalah... manatau boleh jadikan kita lebih sihat. yang lebih penting, no chemical involve.. :)


  • Jangan menjerit tapi berbisiklah... Don't shout yet do whisper...


    ShoutMix chat widget

    Siapa tu?.. Who's there?..

    Yang Bertandang... Visitors...

    Website counter